קורס צלילה ולינה באילת

צלילה באילת

אילת היא העיר הישראלית הגדולה היחידה השוכנת על ים סוף. היא יותר מסתם יעד תיירותי, אלא מרכז תעשייתי חשוב לכלכלת ישראל. האקלים של אילת מציע חום ושמש כל השנה עם ממוצע של 270 ימי שמש בשנה. אילת היא אחת מיעדי התיירות הפופולריים בישראל. היא יעד מצוין למי שרוצה ליהנות מהתערובת של אקלים ים תיכוני ומדברי. זהו ביתם של מספר מפרצים וחופים המציעים את סביבת הצלילה המושלמת, מה שהופך את אילת ליעד פופולרי למי שרוצה ללמוד לצלול.

צלילה באילת היא ספורט ימי פופולרי מכיוון שהיא נותנת לתיירים ותושבים את האפשרות לחקור את העולם התת ימי. זו הדרך המושלמת לחקור את שוניות האלמוגים הגדולות ואת החיים הימיים המרתקים. אם אתה רוצה ללמוד איך לצלול, או שאתה כבר צולל מוסמך, קיים בשבילך קורס צלילה כולל לינה באילת. ישנם בתי ספר רבים לצלילה לבחירה, אך מעטים מספקים לינה. הקורס הטוב ביותר עבורך יהיה תלוי בחוויית הצלילה שלך, מה אתה רוצה להפיק ממנה, ורמת הנוחות שלך.

קורס צלילה ולינה באילת

קורס צלילה ולינה באילת מציע לכם חוויה בלתי נשכחת, בהצלחה מובטחת עד רמה מקצועית אשר מכשירה אתכם להסמכה בינלאומית (PADI). תלמדו על ידי מדריכים מנוסים, תוך שימוש בציוד ובשיטות ההוראה העדכניות ביותר. אם אתם חובבי צלילה, או שאתם פשוט רוצים לבלות את החופשה שלכם בחקר העולם התת ימי, אז קורס צלילה ולינה באילת הוא ההזדמנות המושלמת עבורכם! הקורס כולל:

– היכרות עם טכניקות צלילה ונשימה.

לפרטים על מועדוני צלילה וגלישה לחצו

לפרטים על מועדוני צלילה וגלישה לחצו כאן

– הדרכה כיצד להשתמש בציוד צלילה.

– הרצאות תיאורטיות בנושא אקולוגיה ימית והיסטוריה של הצלילה באילת.

– שלוש צלילות בעומקים שונים עם מדריך.

למי הקורס צלילה מתאים?

קורס צלילה ולינה באילת מיועד לצוללנים מתחילים ומנוסים כאחד. אנו מציעים מגוון רחב של קורסים שונים שיתאימו לצרכים שלכם, בין אם אתם רוצים לצלול עמוק יותר או רוצים לחקור עולמות תת-מימיים חדשים. אתה יכול גם ללון באחד ממקומות הלינה שלנו במהלך הקורס שלך – מה שיקל עליך לשלב צלילה עם חקר האזור המדהים הזה גם ביבשה. קורס צלילה כולל לינה נמשך לרוב שבוע וכולל שלוש צלילות ביום, ואפילו צלילות לילה, הנחשבות לקשות יותר. בסופו של דבר, כדי להתרחק מחיי היום יום ולקבל קצת אוויר לריאות, כדאי להצטרף לקורס צלילה באילת. למדו כישורי צלילה חדשים ותחוו את הים האדום, אחד ממקומות הצלילה הטובים בעולם. עם הקורס הזה, אתה מקבל את ההזדמנות לחיות באתר נופש יפהפה עם שירותים הכל כלול. כמו כן תיהנו מחופשה בלתי נשכחת בחוף הים של אילת. להירגע בשמש, לשחות במים צלולים או לחקור את העיר המדהימה שלנו. אתה יכול לעשות הכל כאן!

לפרטים על מועדוני צלילה וגלישה לחצו כאן

צלילה באילת למתחילים

צלילה היא אחד מענפי הספורט הימיים הפופולריים בעולם. אנשים נמשכים אליו בגלל מגוון היתרונות הרחב שלו. זו לא רק פעילות פנאי, אלא גם ספורט יוצא דופן שיש בו הרבה אתגרים אינטלקטואליים ופיזיים. אפשר לקחת את זה כתחביב או כספורט אתגרי. זה ספורט שלא הרבה אנשים יודעים איך לעשות או איפה לעשות אותו. למרבה המזל, ישנם כמה מקומות ברחבי העולם בהם ניתן לצלול ואילת היא אחד מהם. אילת היא אחד מיעדי הצלילה הפופולריים בעולם ומסיבה טובה! לא רק שיש שפע של שוניות אלמוגים לחקור, יש גם הרבה מערות תת-מימיות ושברים לחקור. היתרון הבולט בצלילה באילת הוא כל מיני הדגים המדהימים שתראו. צלילה באילת למתחילים היא חוויה נהדרת, מכיוון שהמים בים האדום בדרך כלל רגועים עם מעט זרמים. הראות מתחת למים טובה לאורך כל השנה, אבל בדרך כלל במיטבה בחודשי החורף. יש הרבה רמות וקורסים זמינים למי שרוצה ללמוד צלילה באילת למתחילים והם מספקים את כל מה שאתה צריך כדי להתחיל וללמד אותך איך לצלול מאפס. למי שמתחיל לגמרי, זו עשויה להיות הזדמנות טובה ללמוד איך לצלול ולקבל תעודת צלילה. זו תהיה גם דרך מצוינת לחקור את העולם התת-ימי ולראות את כל נפלאותיו.

קורס צלילה למתחילים באילת

הצעד הראשון הוא למצוא קורס צלילה ולינה באילת שיוכל ללמד אותך את הכישורים הדרושים לך לצלילה. הקורס מתחיל בהיכרות עם תורת הצלילה, שתכלול את סוגי ציוד הצלילה השונים ולמה הם משמשים, כיצד להתכונן לצלילה וכיצד להיכנס ולצאת למים. כמו כן, נהוג לומר שצלילה במים טבעיים שונה בהרבה מצלילה בבריכות ציבוריות. לאחר מכן תכירו את היסודות של בקרת ציפה בזמן מתחת למים. לאחר מכן תצאו לסיור מודרך בכמה מהאתרים המפורסמים ביותר בקו החוף של אילת. לאורך כל החוויה הזו תזכו לבלות עם המדריך שלכם יעניק לכם הדרכה על כל מה שאתם צריכים לדעת על הציוד, הסביבה ונהלי הבטיחות לפני שאתם נכנסים למים בפעם הראשונה. קורס צלילה למתחילים באילת כולל שיעורי צלילה ותרגילים שיעזרו לכם לחקור את אהבתכם למים ולהגביר את כישוריכם כצוללנים. הקורס נמשך בדרך כלל בין שבוע-שבועיים ומתקיים בחוץ ביום ובלילה. ניתן לקחת אותו גם בסופי שבוע מסוימים אם אינך זמין בימי חול. צלילה באילת למתחילים היא בהחלט חוויה שלא תפסיק להפתיע. צלילות המים מושלמת, האווירה מלהיבה והחיים הימיים פשוט מדהימים.

צלילה במערות

מערות הים באילת

אילת היא עיירת נופש קטנה וסובטרופית על שפת ים סוף. זהו יעד פופולרי למטיילים ברחבי העולם בגלל האקלים החם והסביבה התת-ימית המגוונת שלו. הצלילה באילת מציעה מגוון מדהים של מערות תת-מימיות בכל ימות השנה עם מאפיינים ייחודיים. פעילות זו היא דרך מצוינת לגלות את החיים הימיים המגוונים המאכלסים את המערות היפות בעולם.

הדבר הראשון שאתה צריך לדעת הוא שיש שלושה סוגים של מערות. הראשונה היא מנהרות יבשות שנמצאות על חופי ים סוף. הסוג השני הן מנהרות טבולות השוכנות בעומק שבו המים מכסים אותן. האחרונות הן מנהרות מוצפות – מהן יוצאים מים בגלל שהן הוצפו במי ים או נוזלים אחרים. מעניין לדעת שהזקיף הגבוה ביותר שנמצא אי פעם התגלה במערת האלמוגים באילת – בגובה 30 מטר!

מערות נוצרו על ידי מים שזרמו דרך אבן הגיר במשך עשרות אלפי שנים, וחצבו מעברים וחדרים תת קרקעיים. המערות מלאות ברובן במי מלח, שכן הן יושבות מתחת לפני הים – מה שאומר שהצוללים חייבים כמובן ללבוש חליפת צלילה כדי לחקור אותן. למרות שהמים לרוב הם חמים וכך גם הסלעים בתוך המערות, עדיף ללבוש את החליפה כדי להגן על עצמך מפני שריטות. בנוסף, יש כמה אמצעי בטיחות שצריך לנקוט עם צלילה במערות- צריך להיות בעל שליטה טובה בציפה ולדעת איך להשתמש במסכה ובשנורקל כמו שצריך. כמו כן, חשוב שיהיה מספיק אוויר במיכל כאשר צוללים לבריכות של מערות תת-מימיות אלו.

כיצד אוכל לצלול במערות אלו?

מערות הן כלי מחקר חשוב להבנת העבר הגיאולוגי. הם גם דרך מצוינת לחקור את מסתורי הים. אבל איך היא החווית צלילה במערות באילת?

צלילה למערה שונה בהרבה מצלילה למים פתוחים. הראות נמוכה יותר, ויש יותר מכשולים מתחת למים – נטיפים, זקיפים, עמודים וכו'. צוללנים צריכים להיזהר לא לגעת בהם בידיים או בסנפירים כי הם עלולים בקלות להתנתק ולהיתקע בציוד הצולל או גרוע מכך. בדרך כלל לוקח כ-30 דקות לראיית הצוללנים להסתגל לחלוטין מתחת למים, מה שאומר שאם אתה הולך עמוק מדי מהר מדי, אולי לא תוכל לראות כלום – אז הישארו קרובים זה לזה!

צלילה במערות באילת היא פעילות פנאי הדורשת הכנה רבה ואמצעי בטיחות. היא אינה מתאימה לכל אחד ודורשת מיומנויות וניסיון. עם זאת, אם אתה צולל מוסמך עם עניין לחקור מערות או שאתה סתם רוצה לנסות משהו חדש, הפעילות הזו מתאימה בדיוק בשבילך. על מנת לצלול במערות יש לעמוד בכמה דרישות:

– בעל כרטיס C מ-PADI או כל ארגון צלילה אחר.

– ביצוע בדיקה רפואית על ידי רופא המאשר שאתה בריא מספיק לפעילות מסוג זה.

– עליך להחזיק לפחות 10 צלילות מתחת לחגורה לפני שתתחיל לצלול במערות.

– להיות בן 18 לפחות.

צלילה במערות היא חוויה שאנשים רבים לא מודעים לה, אך מדובר בחוויה ייחודית, שניתן לתרגם אותה לזיכרונות לכל החיים.

לפרטים על צלילה באילת למתחילים לחצו כאן

קורס צלילה כוכב 1+2

קורסי צלילה למתחילים באילת

אילת היא יעד תיירותי אטרקטיבי בישראל עם היסטוריה עשירה. יש הרבה דברים ליהנות מהם באילת, צלילה היא אחד מהם. קורס צלילה באילת כוכב 1+2 יספק את הידע הבסיסי כדי להבטיח צלילה בטוחה, הן במים רדודים והן במים עמוקים. הקורס גם ילמד כיצד לנהל את גורמי הסיכון של צלילה וכולל את כל החומרים הדרושים לאימונים, לרבות מסכה, חליפה, שנורקל וסנפירים. קורס צלילה כוכב 1+2 תוכנן למי שמעוניין ללמוד עוד על צלילה או להתחיל את קריירת הצלילה המקצועית שלו, אך הוא גם מספק היכרות עם עולם הצלילה לכל מי שזה מעניין אותו.

קורס צלילה באילת כוכב 1 הוא הצעד הראשון לעולם הצלילה. הקורס מהווה היכרות מצוינת לספורט לצולל המתחיל, אך אינו מציע חוויה של צולל מתקדם יותר. זוהי הצלילה ברמה הראשונה שבה המשתתפים יכולים לתרגל מיומנויות כמו נשימה מתחת למים, ירידה ועלייה, שחייה, ולהשתמש במערכת בקרת הציפה לציפה. אין דרישות מוקדמות לסוג זה של צלילה, אך תצטרך להיות מוסמך לפחות ברמת מתחילים לפני שתוכל לגשת למבחן.

קורס צלילה שני כוכבים הוא הצעד הראשון לקראת הפיכתך לצולל מקצועי. בקורס מלמדים את התלמידים לצלול לעומקים של 10 עד 20 מטר. קורס צלילה שני כוכבים מיועד למי שלא בהכרח עוסק בקריירה בספורט, אך רוצה ללמוד עוד על צלילה. קורס זה זמין לרוב כצלילת היכרות למי שרוצה להתנסות בצלילה בשעות הפנאי או כקורס למי שמעוניין ללמד אחרים על צלילה.

קורס צלילה באילת כוכב 1+2

קורס צלילה באילת כוכב 1 מושלם למי שזה עתה התחיל לצלול ורוצה חווית צלילת היכרות, בעוד שקורס שני כוכבים מתאים למי שכבר יש לו קצת ניסיון בצלילה ומעוניין בסביבת צלילה מתקדמת יותר. מטרת קורס צלילה כוכב 1+2 היא ללמד תלמיד את המיומנויות לרמת מתחילים. הקורס הוא תנאי מוקדם לצלילה. השיעור גם כולל למידה על כל סוגי החיים הימיים וכיצד לקיים איתם אינטראקציה בצורה מתאימה. הקורס מלמד על כל סוגי תנאי מזג האוויר שצוללנים עשויים לחוות בעת חקר מים פתוחים. קורס צלילה באילת כוכב 1+2 יוצע על ידי מדריכים מנוסים ובעלי ניסיון של שנים בהדרכת קורסים לצוללים מתחילים ומתקדמים. מומלץ להצטייד באישור רפואי המעיד על כך שאתה כשיר פיזית לצלילה לפני ההרשמה לקורס זה.

קורס צלילה כוכב 1+2 מחולק לשני חלקים: שיעורי תיאוריה, הנמשכים שבוע כל אחד, ומפגשים מעשיים המתקיימים על פני שני סופי שבוע רצופים בכל חודש. צוללנים יכולים לבחור לקחת קורס תיאורטי אינטנסיבי (4 ימים, 3 שעות ביום) או אפשרות רגועה יותר (4 ימים, 2 שעות ביום).

צלילה לילדים באילת

צלילה באילת לילדים

אילת היא עיר באזור הדרומי ביותר של ישראל לאורך ים סוף. יש הרבה חופים והזדמנויות צלילה לילדים. צלילה לילדים באילת היא פעילות פופולרית מכיוון שהמים רדודים וצלולים. יש הרבה שוניות אלמוגים וחיי ים אחרים לחקור. צלילה באילת לילדים היא דרך טובה עבורם ליהנות מהמים ולהישאר בריאים. ילד מרוויח מחוויית הצלילה במובנים רבים. זה עוזר להם לבנות ביטחון עצמי, משפר את כישורי השחייה שלהם, מלמד אותם איך להישאר רגועים מתחת למים ומקדם תחרות בינם לבין עצמם. ילדים יוכלו לראות את אחד המראות היפים ביותר על פני כדור הארץ: שוניות אלמוגים. הם יכולים לשחות דרך להקות דגים צבעוניות, ללכת על כלניות וקיפודי ים, או לשחות דרך מנהרה של אור שנוצרו על ידי דגי התוכים. צלילה לילדים באילת היא הרפתקה שתשנה את הדרך שבה הם רואים את העולם המופלא הזה מתחת למים. צלילה נהדרת לילדים מכיוון שהיא מספקת להם תחושת עצמאות ובטיחות בסביבה תת-מימית. הם יכולים לחקור את האזור בעצמם, בעוד המדריכים תמיד בקרבת מקום כדי לספק עזרה, בדיקות בטיחות ופיקוח במידת הצורך. עם חוסר המשקל של שחייה במים הם יחוו אתגרים חדשים שידרשו מהם להשתמש ביצירתיות ובכישורי פתרון בעיות שלהם כדי להתגבר על מכשולים. זה מאפשר לילדים לגדול בביטחון עצמי, בעצמאות וביכולת פיזית תוך כדי כיף! ילדים פתוחים יותר ללמידה כשהם עוסקים בפעילות ולכן הם לא צריכים לבלות שעות בקריאת ספרים או האזנה להרצאות. צלילה לילדים באילת יכולה להיות חוויה מעשירה עבורם.

מועדון צלילה לילדים

מועדון צלילה לילדים באילת הוא מקום נפלא ללמוד בו צלילה. הוא מציע סביבה בטוחה שבה ילדים יכולים ללמוד טכניקות צלילה נכונות ולבנות את הביטחון שלהם במים. זוהי גם דרך מצוינת לבדר את הילדים במהלך הקיץ, מכיוון שיש בה פעילויות רבות שימשכו את כל הילדים. מועדון צלילה לילדים מעניק קורס היכרות בן שעה, הכולל ידע בסיסי בצלילה וכן הכנת המשתתפים בפעם הראשונה בתחתית בריכה. למועדון יש את ציוד הצלילה החדיש ביותר ומפוקח על ידי מדריכים מנוסים שגם מספקים להם הרבה הנחיות בטיחות והנחיות לגבי מה עליהם לעשות במקרה של מצב חירום.

חשוב שהצעד הראשון ייעשה על ידי ההורים או האפוטרופוסים כי תמיכתם תסייע לילד להתגבר על כל קושי שיצוץ בתהליך. כמו כן, עליהם ללוות את הילד למועדון הצלילה כדי שיוכלו לראות כיצד להתגבר על כל שלב בלמידה ולעקוב בקלות אחר ההתקדמות שלו. זה יהיה מועיל להקדיש קצת זמן מהיום שלך לעשות כמה שיעורי שחייה בסיסיים עם ילדך כדי שתוכל ללמד אותם מה לעשות במקרה שהם צריכים חילוץ על ידי מציל.

קורס צלילה באילת לילדים מושלם למשפחות שמוכנות לחקור את העולם התת-ימי ולגלות כמה יצורים חדשים ומעניינים. אני בטוח שזו תהיה חוויה נהדרת לך ולמשפחתך!

אם אתם מעוניינים בקורס מקצועי של עד שני כוכבים לחצו כאן

צלילה חד פעמית

רוצים להעניק לבן או בת הזוג מתנה מדהימה ומפתיעה? יש לנו פתרון מושלם בשבילכם!

צלילה חד פעמית באתרי הצלילה בעיר אילת יכולה להיות המתנה המושלמת עבור בן או בת זוג ליום הולדת, יום נישואין או סתם להראות את האהבה הגדולה שלכם. אנחנו בפלמה דייווינג ריזורט אילת מציעים לכם ליהנות מצלילה מקצועית במים עמוקים עם מדריכי הצלילה המעולים שלנו. המדריכים שלנו ילמדו אתכם את הבסיס של הצלילה ואת הנשימה הנכונה במים. ברגע שתהיו מוכנים, אתם תיכנסו למים העמוקים יחד עם המדריך שלכם ותחוו חוויה מדהימה מתחת למים שתזכרו לכל החיים.

כמה זמן נמשכת הצלילה בקורס קצר חד פעמי?

הקורס הקצר של צלילה אחת בפלמה דייווינג ריזורט אילת נמשך בין שעה וחצי לשעתיים סך הכל והוא כולל צלילה חד פעמית באילת באחד מאתרי הצלילה הנבחרים של הים האדום. צלילה חד פעמית באילת יכולה לכלול גם לינה בתוספת תשלום באחת הסוויטות המפנקות שלנו על מנת להשלים לכם את המתנה לבן או בת הזוג שלכם.

איך נרשמים לצלילה החד פעמית והאם ההרשמה מראש?

הקורסים שאנחנו מקיימים בפלמה דייווינג ריזורט אילת מותאמים לטווח גילאים רחב מגילאי 12 ומעלה. צוות מדריכי הצלילה של המועדון שלנו מעבירים מאות קורסים בכל שנה וחלקם מתמלאים כמה חודשים מראש. אם אתם רוצים לשריין לבת או לבן הזוג שלכם צלילה בחוף באילת, אנחנו ממליצים לכם לפנות אלינו כבר עכשיו ולתאם יום ושעה הנוחים ביותר עבורכם. ברגע שסגרתם צלילה בחוף באילת במועדון שלנו, תדעו שקניתם מתנה של פעם בחיים.

מה המחיר של צלילות חד פעמיות באתר צלילה באילת?

את המחיר לצלילה החד פעמית אצלנו בפלמה דייווינג ריזורט אילת, תוכלו למצוא בקטגוריה צלילת היכרות באתר ולקבל את כל הפרטים לגבי ההרשמה לצלילות הבאות שלנו במועדון. אנחנו מציעים לכם את המחיר הטוב ביותר לצלילה מקצועית עם מדריכים בעלי ניסיון של אלפי שעות צלילה אשר יעניקו לכם חווית צלילה מופלאה מתחת למים.

הרשמה לצלילה חד פעמית בפלמה דייווינג ריזורט אילת

קיבלתם החלטה להירשם לצלילה חד פעמית? רוצים לפנק את בן או בת הזוג עם מתנת צלילה מושלמת? התקשרו אלינו עכשיו למספר הטלפון המופיע באתר ותירשמו לצלילה הבאה.

מועדוני צלילה

מתכננים לרדת לאילת? זה הזמן להירשם לקורס צלילה למתחילים!

אלפי ישראלים המגיעים כל שנה לאילת, נרשמים למועדוני צלילה למגוון הקורסים הקיימים היום. אנחנו בפלמה דייווינג ריזורט אילת מציעים לכם קורס צלילה איכותי ביותר המביא לכם חווית צלילה מדהימה באתרי הצלילה של הים האדום. הצוות שלנו כולל מדריכי צלילה מהשורה הראשונה עם ניסיון של מעל ל-20 שנה בהדרכת קבוצות ויחידים לגילאי 12 ומעלה. הקורסים שלנו בנויים ממספר צלילות לאורך מספר ימי למידה וצלילה.

למי מתאימים הקורסים המקצועיים לצלילה באתרים בעיר אילת?

קורסי הצלילה בנויים מרמות שונות וישנם קורסים המתאימים גם לבעלי ניסיון בצלילה. מועדון צלילה של פלמה דייווינג ריזורט אילת מספק לכם מגוון קורסים ממתחילים ועד מתקדמים כולל קורסי צלילה להצלה המעניקים לכם ידע חשוב לכל רמות הצלילה. הקורסים הבסיסיים של מועדון צלילה פלמה דייווינג ריזורט אילת מתאימים כאמור לגילאי 12 ומעלה ואתם יכולים גם לקבל הכשרה לעזרה ראשונה לצוללנים.

מה המחירים של קורסי צלילה מקצועיים למתחילים ולמתקדמים?

רוצים לדעת את המחירים לקורסים המעולים שאנחנו בפלמה דייווינג ריזורט אילת מציעים ללקוחותינו? כאן באתר תוכלו לראות את המחירים של כל הקורסים שלנו בקטגוריה "קורסים". מלבד קורסים לצלילה, אנחנו מציעים לכם כמועדון צלילה באילת, גם מקום לינה איכותי הכולל סוויטות וחדרים ממגוון סוגים. יש לנו חדרים בסגנון דורמיטורי המתאימים למטיילים המעוניינים לחסוך במחיר הלינה וסוויטות מדהימות המספקות לכם חוויה נהדרת בשילוב עם כל מה שקורס של מועדון צלילה באילת יכול להציע.

הרשמה לקורסי הצלילה המתקיימים בשבועות הקרובים במועדון

על מנת שתוכלו להינות מקורסי הצלילה האיכותיים שלנו, אנחנו בפלמה דייווינג ריזורט אילת מציעים לכם לתפוס מקום בקורסים הבאים כבר עכשיו ולשמור לכם את החדרים המועדפים עליכם השייכים למועדון הצלילה שלנו. ההרשמה מתבצעת דרך כתובת המייל המופיעה באתר או באמצעות שיחת טלפון דרך מספר הטלפון המופיע בראש הדף.

קורסים במועדוני צלילה של פלמה דייווינג ריזורט אילת

רוצים לדעת עוד על מועדוני צלילה מקצועיים באילת? רוצים לצלול על דולפינים? צרו איתנו קשר עכשיו ותהנו מחווית צלילה מדהימה באתרי הצלילה היפים ביותר בישראל. מלאו את הפרטים שלכם בטופס רישום הפרטים באתר או התקשרו אלינו ישירות לקבלת הפרטים הרלוונטיים לחופשת הצלילה שלכם.

מועדוני צלילה וגלישה

אוהבים את הים אבל לא מכירים אותו מקרוב?

באמצעות אחד ממועדוני צלילה וגלישה הטובים בישראל תוכלו להכיר את העולם המופלא של הים האדום באילת! מועדון הצלילה פלמה דייווינג ריזורט אילת מביא לכם את הקורסים השווים ביותר לצלילה המתאימים לטווח גילאים רחב עם קורסים מקצועיים המתאימים לגילאי 12 ומעלה ומציעים לכם חוויה מדהימה של צלילה במעמקי המים של הים האדום. הצוות שלנו כולל מדריכי צלילה בעלי ניסיון של  אלפי שעות צלילה הנחשבים למנוסים ביותר בתחום. המועדון שלנו פועל למעלה מ-2 עשורים ברציפות והוא מכשיר מאות צוללנים בכל שנה, והוא זמין עבורכם בכל ימות השנה.

למה צלילה במים פתוחים תשנה לכם את החיים?

אם ניסיתם עד היום לראות דגים בים עם שנורקל ומאוד התלהבתם, ברגע שתיכנסו למים העמוקים עם ציוד הצלילה שלנו, תגלו עולם שלא הכרתם עד היום. מועדון צלילה וגלישה פלמה דייווינג ריזורט אילת מזמין אתכם לקורס מעולה לצלילה במים פתוחים המוצע לכם ב-2 רמות – מתחילים ומתקדמים. אצלנו אתם נהנים ממועדון צלילה וגלישה מקצועי ומחדרים וסוויטות הזמינות עבורכם בתקופת הקורס אליו נרשמתם. בקורס תלמדו את הפיזיולוגיה והפיזיקה של הצלילה בשיעורים תיאורתיים ותלמדו את העקרונות הבסיסיים של הצלילה במים פתוחים.

כמה זמן נמשך הקורס לצלילה במים פתוחים באילת?

הקורס המדהים שלנו בפלמה דייווינג ריזורט אילת לצלילה במים פתוחים נמשך 5 ימים בהם תבצעו 6 צלילות עם הדרכה מלאה של המדריכים המנוסים שלנו. הדרכה ממועדון צלילה חופשית הוא חיוני על מנת שתוכלו לצלול בצורה בטוחה ויעילה. אנחנו במועדון צלילה חופשית פלמה דייווינג ריזורט אילת מאמינים שכל צלילה צריכה להיות חוויה בפני עצמה, ולכן חשוב לנו שתדעו לתכנן מסלול צלילה ולהכיר את הדרכים הטובות ביותר לצלילה מושלמת ובטיחותית.

יצירת קשר להצטרפות לקורסי הצלילה הבאים

מעוניינים להצטרף לקורס הצלילה הבא? רוצים להינות משירות של מועדון צלילה טכנית מהטובים ביותר בישראל? זה הזמן לפנות אלינו כאן דרך האתר ולהצטרף לאלפי הלקוחות המרוצים שלנו הנהנים משירותי הדרכה של מועדון צלילה טכנית מהותיקים בישראל.

ממועדוני צלילה וגלישה הטובים ביותר – פלמה דייווינג ריזורט

לקבלת פרטים נוספים על אחד ממועדוני צלילה וגלישה המקצועיים ביותר באילת, התקשרו עכשיו למספר הטלפון המופיע בראש האתר ותקבלו את כל המידע הרלוונטי אליכם.

לפרטים על צלילה זוגית באילת לחצו כאן

קורס צלילה באילת

מחפשים קורס צלילה באילת שיביא אתכם לאיזורי הצלילה היפים ביותר?

אחד מקורסי הצלילה הטובים ביותר בארץ הוא קורס הצלילה של פלמה דייווינג ריזורט אילת הפועל כבר למעלה מ-20 שנה ברציפות. אנחנו בפלמה דייווינג ריזורט אילת מציעים לכם קורס איכותי עם מדריכים מקצועיים ומנוסים שיעשו לכם סיור תת ימי באחת משוניות האלמוגים היפות בעולם. ההתרגשות מהצלילה מתחילה כבר מהרגע הראשון ואנחנו בפלמה דייווינג ריזורט אילת מעניקים לכם חוויה מדהימה עם הדרכה מלאה ובטיחותית.

האם כדאי לצלול בים האדום באילת בתקופת החורף?

בתקופת החורף, הצלילה היא מושלמת מהרבה בחינות. כמות הצוללנים בשוניות האלמוגים היא קטנה יחסית ומספר התיירים גם כן קטן. צלילה באילת בחורף היא נוחה, רגועה והטמפרטורה במים דומה לטמפרטורה בתקופת הקיץ. אנחנו בפלמה דייווינג ריזורט אילת מספקים לכם גם סוויטות ללינה לצלילה באילת בחורף במחירים משתלמים במיוחד שיאפשרו לכם ליהנות מנופש מושלם במחירים ללא תחרות.

אילו אתרי צלילה המומלצים ביותר לתקופת החורף באילת?

צלילה בחורף היא חוויה של פעם בחיים והיא מספקת לכם ראות אופטימלית בתוך המים. בתקופת החורף ישנם 6 אתרי צלילה מהממים שיעניקו לכם חווית צלילה מושלמת. אם אתם רוצים להגיע לצלילה בחורף בעיר אילת, כדאי שתכירו את אתרי הצלילה הבאים:

=       ריף הדולפינים.

=       אתר המערות.

=       חוף מלון הנסיכה.

=       שמורת האלמוגים.

=       אתר צלילה האוניברסיטה.

=       אתר צלילה הסטי"ל.

אנחנו בפלמה דייווינג ריזורט אילת מציעים לכם להצטרף להדרכות צלילה באתרים הכי שווים באילת עם קבוצות קטנות של צוללנים המגיעים לחוות יחד איתכם את עולם המים המדהים של הים האדום.

אילו סוגי קורסים לצלילה כדאי להירשם אליהם?

בין הקורסים הטובים ביותר לצלילה בחורף באילת תוכלו למצוא את קורס המים הפתוחים המתקדם שלנו המציע לכם 5 ימי צלילה מדהימים עם 6 צלילות סך הכל במים הפתוחים. בנוסף, תוכלו להצטרף לקבוצות צלילה בחורף באילת בקורס דייבמאסטר המעניק לכם הסמכה לצלילה במים פתוחים לעומק והסמכה להצלה ועזרה ראשונה לצוללנים אחרים.

הרשמה לקורס צלילה באילת של פלמה דייווינג ריזורט

מעוניינים להירשם לקורס צלילה באילת? צוות המדריכים המקצועי שלנו מזמין אתכם להצטרף לקורסי הצלילה הטובים ביותר ולהינות מתקופת החורף השקטה באילת המאפשרת לכם להינות מכל מה שהעיר והים מציעים לכם.

צלילה זוגית באילת

חולמים על צלילה זוגית באילת? רוצים ליהנות מנופש הכולל לינה וצלילה?

היום אתם יכולים להזמין נופש מדהים באילת הכולל גם לינה בסוויטה מפנקת והדרכה מלאה של אחד ממועדוני הצלילה הוותיקים ביותר בישראל – פלמה דייווינג ריזורט אילת. עם ניסיון של מעל ל-2 עשורים ברציפות, אנחנו בפלמה דייווינג ריזורט אילת מציעים לכם הדרכות צלילה מקצועיות וקורסי צלילה ברמה הגבוהה ביותר גם לאנשים ללא ניסיון כלל. המדריכים שלנו מביאים איתם ידע עצום וניסיון רב של מאות צלילות ויכולים להתאים לכם את הקורס הצלילה הזוגי הטוב ביותר עבורכם.

מתנה מושלמת ליום נישואין וימי הולדת!

אם החלטתם לפנק את עצמכם במתנה מושלמת, אנחנו בפלמה דייווינג ריזורט אילת מציעים לכם קורס צלילה זוגי מהטובים ביותר שיש כולל לינה בסוויטה מפנקת קרוב לאיזור הצלילה. הצוות שלנו יעניק לכם את השירות הטוב ביותר בכדי שתוכלו להינות מחופשה רומנטית וקורס צלילה זוגי מדהים וייחודי.

מה המחיר של קורס לצלילה הכולל לינה בסוויטה?

אם אתם רוצים לדעת את המחירים לקורס צלילה זוגי באילת, אנחנו ממליצים לכם להיכנס לקטגוריה "קורסים באתר" ולראות את המחירים העדכניים ביותר שלנו. המחיר שלנו לקורס צלילה זוגי באילת הוא המשתלם ביותר ואנחנו מאפשרים לכם להינות מלינה באחת הסוויטות שלנו בתוספת מחיר סמלית. בנוסף, אנחנו מאפשרים גם לבצע צלילת היכרות למעוניינים לפני שאתם מתחילים באחד הקורסים שלנו.

הרשמה לקורסים הקרובים והזמנת סוויטה מהממת המתאימה לזוג

על מנת שאנחנו בפלמה דייווינג ריזורט אילת נוכל לשמור לכם מקום ללימוד צלילה באילת לזוג, אנחנו מציעים לכם להירשם כבר עכשיו לאחד הקורסים שלנו המופיעים כאן באתר. צוות המדריכים שלנו יספק לכם חווית צלילה באילת לזוג של פעם בחיים שתשאיר לכם טעם של עוד מאחת החוויות המדהימות ביותר ביום האדום. אנחנו מציעים גם צלילה באילת לזוגות שרוצים להגיע ביחד ולשהות ב-2 סוויטות במתחם הלינה שלנו. צלילה באילת לזוגות היא המשתלמת ביותר ומומלץ להזמין אותו מראש בכל עונה בשנה.

פלמה דייווינג ריזורט אילת מציע – צלילה זוגית באילת

רוצים לשריין תאריך לצלילה זוגית באילת? מעוניינים להתפנק בסוויטה זוגית? התקשרו אלינו למספר הטלפון המופיע באתר והירשמו לקורס הצלילה הבא שלנו עם מדריכי הצלילה הטובים ביותר.