מועדוני צלילה

מתכננים לרדת לאילת? זה הזמן להירשם לקורס צלילה למתחילים!

אלפי ישראלים המגיעים כל שנה לאילת, נרשמים למועדוני צלילה למגוון הקורסים הקיימים היום. אנחנו בפלמה דייווינג ריזורט אילת מציעים לכם קורס צלילה איכותי ביותר המביא לכם חווית צלילה מדהימה באתרי הצלילה של הים האדום. הצוות שלנו כולל מדריכי צלילה מהשורה הראשונה עם ניסיון של מעל ל-20 שנה בהדרכת קבוצות ויחידים לגילאי 12 ומעלה. הקורסים שלנו בנויים ממספר צלילות לאורך מספר ימי למידה וצלילה.

למי מתאימים הקורסים המקצועיים לצלילה באתרים בעיר אילת?

קורסי הצלילה בנויים מרמות שונות וישנם קורסים המתאימים גם לבעלי ניסיון בצלילה. מועדון צלילה של פלמה דייווינג ריזורט אילת מספק לכם מגוון קורסים ממתחילים ועד מתקדמים כולל קורסי צלילה להצלה המעניקים לכם ידע חשוב לכל רמות הצלילה. הקורסים הבסיסיים של מועדון צלילה פלמה דייווינג ריזורט אילת מתאימים כאמור לגילאי 12 ומעלה ואתם יכולים גם לקבל הכשרה לעזרה ראשונה לצוללנים.

מה המחירים של קורסי צלילה מקצועיים למתחילים ולמתקדמים?

רוצים לדעת את המחירים לקורסים המעולים שאנחנו בפלמה דייווינג ריזורט אילת מציעים ללקוחותינו? כאן באתר תוכלו לראות את המחירים של כל הקורסים שלנו בקטגוריה "קורסים". מלבד קורסים לצלילה, אנחנו מציעים לכם כמועדון צלילה באילת, גם מקום לינה איכותי הכולל סוויטות וחדרים ממגוון סוגים. יש לנו חדרים בסגנון דורמיטורי המתאימים למטיילים המעוניינים לחסוך במחיר הלינה וסוויטות מדהימות המספקות לכם חוויה נהדרת בשילוב עם כל מה שקורס של מועדון צלילה באילת יכול להציע.

הרשמה לקורסי הצלילה המתקיימים בשבועות הקרובים במועדון

על מנת שתוכלו להינות מקורסי הצלילה האיכותיים שלנו, אנחנו בפלמה דייווינג ריזורט אילת מציעים לכם לתפוס מקום בקורסים הבאים כבר עכשיו ולשמור לכם את החדרים המועדפים עליכם השייכים למועדון הצלילה שלנו. ההרשמה מתבצעת דרך כתובת המייל המופיעה באתר או באמצעות שיחת טלפון דרך מספר הטלפון המופיע בראש הדף.

קורסים במועדוני צלילה של פלמה דייווינג ריזורט אילת

רוצים לדעת עוד על מועדוני צלילה מקצועיים באילת? רוצים לצלול על דולפינים? צרו איתנו קשר עכשיו ותהנו מחווית צלילה מדהימה באתרי הצלילה היפים ביותר בישראל. מלאו את הפרטים שלכם בטופס רישום הפרטים באתר או התקשרו אלינו ישירות לקבלת הפרטים הרלוונטיים לחופשת הצלילה שלכם.

Vladimir Bulgaru

כללי


Back to top