קורס צלילה באילת

מחפשים קורס צלילה באילת שיביא אתכם לאיזורי הצלילה היפים ביותר?

אחד מקורסי הצלילה הטובים ביותר בארץ הוא קורס הצלילה של פלמה דייווינג ריזורט אילת הפועל כבר למעלה מ-20 שנה ברציפות. אנחנו בפלמה דייווינג ריזורט אילת מציעים לכם קורס איכותי עם מדריכים מקצועיים ומנוסים שיעשו לכם סיור תת ימי באחת משוניות האלמוגים היפות בעולם. ההתרגשות מהצלילה מתחילה כבר מהרגע הראשון ואנחנו בפלמה דייווינג ריזורט אילת מעניקים לכם חוויה מדהימה עם הדרכה מלאה ובטיחותית.

האם כדאי לצלול בים האדום באילת בתקופת החורף?

בתקופת החורף, הצלילה היא מושלמת מהרבה בחינות. כמות הצוללנים בשוניות האלמוגים היא קטנה יחסית ומספר התיירים גם כן קטן. צלילה באילת בחורף היא נוחה, רגועה והטמפרטורה במים דומה לטמפרטורה בתקופת הקיץ. אנחנו בפלמה דייווינג ריזורט אילת מספקים לכם גם סוויטות ללינה לצלילה באילת בחורף במחירים משתלמים במיוחד שיאפשרו לכם ליהנות מנופש מושלם במחירים ללא תחרות.

אילו אתרי צלילה המומלצים ביותר לתקופת החורף באילת?

צלילה בחורף היא חוויה של פעם בחיים והיא מספקת לכם ראות אופטימלית בתוך המים. בתקופת החורף ישנם 6 אתרי צלילה מהממים שיעניקו לכם חווית צלילה מושלמת. אם אתם רוצים להגיע לצלילה בחורף בעיר אילת, כדאי שתכירו את אתרי הצלילה הבאים:

=       ריף הדולפינים.

=       אתר המערות.

=       חוף מלון הנסיכה.

=       שמורת האלמוגים.

=       אתר צלילה האוניברסיטה.

=       אתר צלילה הסטי"ל.

אנחנו בפלמה דייווינג ריזורט אילת מציעים לכם להצטרף להדרכות צלילה באתרים הכי שווים באילת עם קבוצות קטנות של צוללנים המגיעים לחוות יחד איתכם את עולם המים המדהים של הים האדום.

אילו סוגי קורסים לצלילה כדאי להירשם אליהם?

בין הקורסים הטובים ביותר לצלילה בחורף באילת תוכלו למצוא את קורס המים הפתוחים המתקדם שלנו המציע לכם 5 ימי צלילה מדהימים עם 6 צלילות סך הכל במים הפתוחים. בנוסף, תוכלו להצטרף לקבוצות צלילה בחורף באילת בקורס דייבמאסטר המעניק לכם הסמכה לצלילה במים פתוחים לעומק והסמכה להצלה ועזרה ראשונה לצוללנים אחרים.

הרשמה לקורס צלילה באילת של פלמה דייווינג ריזורט

מעוניינים להירשם לקורס צלילה באילת? צוות המדריכים המקצועי שלנו מזמין אתכם להצטרף לקורסי הצלילה הטובים ביותר ולהינות מתקופת החורף השקטה באילת המאפשרת לכם להינות מכל מה שהעיר והים מציעים לכם.

Vladimir Bulgaru

כללי


Back to top