צלילה חד פעמית

רוצים להעניק לבן או בת הזוג מתנה מדהימה ומפתיעה? יש לנו פתרון מושלם בשבילכם!

צלילה חד פעמית באתרי הצלילה בעיר אילת יכולה להיות המתנה המושלמת עבור בן או בת זוג ליום הולדת, יום נישואין או סתם להראות את האהבה הגדולה שלכם. אנחנו בפלמה דייווינג ריזורט אילת מציעים לכם ליהנות מצלילה מקצועית במים עמוקים עם מדריכי הצלילה המעולים שלנו. המדריכים שלנו ילמדו אתכם את הבסיס של הצלילה ואת הנשימה הנכונה במים. ברגע שתהיו מוכנים, אתם תיכנסו למים העמוקים יחד עם המדריך שלכם ותחוו חוויה מדהימה מתחת למים שתזכרו לכל החיים.

כמה זמן נמשכת הצלילה בקורס קצר חד פעמי?

הקורס הקצר של צלילה אחת בפלמה דייווינג ריזורט אילת נמשך בין שעה וחצי לשעתיים סך הכל והוא כולל צלילה חד פעמית באילת באחד מאתרי הצלילה הנבחרים של הים האדום. צלילה חד פעמית באילת יכולה לכלול גם לינה בתוספת תשלום באחת הסוויטות המפנקות שלנו על מנת להשלים לכם את המתנה לבן או בת הזוג שלכם.

איך נרשמים לצלילה החד פעמית והאם ההרשמה מראש?

הקורסים שאנחנו מקיימים בפלמה דייווינג ריזורט אילת מותאמים לטווח גילאים רחב מגילאי 12 ומעלה. צוות מדריכי הצלילה של המועדון שלנו מעבירים מאות קורסים בכל שנה וחלקם מתמלאים כמה חודשים מראש. אם אתם רוצים לשריין לבת או לבן הזוג שלכם צלילה בחוף באילת, אנחנו ממליצים לכם לפנות אלינו כבר עכשיו ולתאם יום ושעה הנוחים ביותר עבורכם. ברגע שסגרתם צלילה בחוף באילת במועדון שלנו, תדעו שקניתם מתנה של פעם בחיים.

מה המחיר של צלילות חד פעמיות באתר צלילה באילת?

את המחיר לצלילה החד פעמית אצלנו בפלמה דייווינג ריזורט אילת, תוכלו למצוא בקטגוריה צלילת היכרות באתר ולקבל את כל הפרטים לגבי ההרשמה לצלילות הבאות שלנו במועדון. אנחנו מציעים לכם את המחיר הטוב ביותר לצלילה מקצועית עם מדריכים בעלי ניסיון של אלפי שעות צלילה אשר יעניקו לכם חווית צלילה מופלאה מתחת למים.

הרשמה לצלילה חד פעמית בפלמה דייווינג ריזורט אילת

קיבלתם החלטה להירשם לצלילה חד פעמית? רוצים לפנק את בן או בת הזוג עם מתנת צלילה מושלמת? התקשרו אלינו עכשיו למספר הטלפון המופיע באתר ותירשמו לצלילה הבאה.

Vladimir Bulgaru

כללי


Back to top